niedziela, 19 sierpnia 2012

Napój FRUGO Czarne

Jako pierwsze do przebadania trafiło mi się FRUGO CZARNE, niedawno skonsumowane zresztą. Można powiedzieć powrót legendy bo kto nie pamięta zabawnych reklam tego napoju i hasła "siakieś nowe". Po tych kilku latach czas zbadać co owe Frugo nam oferuje. Z etykiety możemy dowiedzieć się że jest to napój wyprodukowany z zagęszczonych soków owocowych i przecierów zagęszczonych. Brzmi nieźle a razi tylko słowo "napój". Przejdźmy do składu owego napoju: woda, sok winogronowy, cukier, sok cytrynowy, sok z aronii, sok wiśniowy, zagęszczone puree pitahaya, barwnik: E 150d, aromat naturalny.


E 150d - karmel amoniakalno-siarczynowy - podejrzany sztuczny barwnik, lepiej UNIKAĆ, więcej w artykule (LINK)

Podsumowując, nie taki napój straszny jak go malują. Mimo niepożądanego barwnika, cała reszta wygląda przyzwoicie i myślę że od czasu do czasu spożyte Frugo, nie będzie przestępstwem przeciw naszemu organizmowi.

7 komentarzy:

  1. Heh, fajny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Pyszne Frugo, po za tym tylko czarne ma barwnik inne nie mają. Frugo jest zdrowe, to chyba najlepszy napój w tej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wiele chętniej dałabym swojemu małemu dziecku frugo niż jakieś kubusie itd, zgadzam się :-)

      Usuń
  3. Fajny blog. Frugo jest pyszne i zdrowe. Polecam każdemu, po za tym tylko czarne ma barwnik inne są nieskazitelne. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo omijałam te napoje szerokim łukiem. Aż pewnego razu obejrzałam skład chemiczny i się zdziwiłam: tylko cukier? Żadnych syropów glukozowo-fruktozowych? Żadnych aspartamów? Żadnych barwników? A co gorsza, bez tego wszystkiego całkiem fajnie smakuje. Więc zdarza mi się po niego sięgnąć, choć dzieciakom jeszcze nie daję. Nie ma butelki z ustnikiem. A swoją drogą szklaną butelkę też warto na + policzyć.

    A z haseł reklamowych pamiętam: A bo to ludzie nie wiedzą jakie siły drzemią w naturze... Jak widać nawet uzasadnione to hasło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wakacje podczas pobytu u babci nazbierałem około 3 kg porzeczek, dodałem cukier i zrobiłem wywar na wolnym ogniu. O dziwo smakował identycznie jak czarne frugo.

      Usuń
  5. Jak można być takim ignorantem i porównywać czekoladę o obniżonej kaloryczności do czekolady mlecznej. jak porównujesz to porównuj takie same produkty, a ten Wedel to ostatnio jest nie zjadliwy. Jak już coś polecasz to polecaj czekolady gorzkie i te w których nie zastępuje się tłuszczu kakaowego innym tanim zamiennikiem (Wedel tak robi). Doucz się.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...